Vladimír Havlík - Soft Spirit (1977 - 2006)
11
%
134 Kč 150 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Vladimír Havlík (*1959) bývá považován za
postmoderního umělce. Pohybuje se na pomezí různých žánrů, témat,
technik. Počátky jeho tvorby spadají do konce 70. let. V té době
začíná provádět velmi osobní performance, které průběhu 80. let
přerostly ve veřejná a hromadná happeningová vystoupení. Během
svých studií na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci
se jeho ateliér stal jedním z neoficiálních center místní umělecké
komunity. K výstavě, která je první soubornou přehlídkou díla
tohoto umělce střední generace a která mapuje všechny důležité
etapy jeho tvorby, vydal Dům umění města Brna ve spolupráci s
Muzeem umění Olomouc katalog obsahující krom samozřejmých odborných
textů a fotodokumentace také ukázky autorských textů Vladimíra
Havlíka či koláž jeho rozhovorů.
Nakladatel: | Dům umění města Brna, Muzeum umění Olomouc |
ISBN: | 80-7009-151-7 |
Rok vydání: | 2006 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | 1 x kniha |
Počet stran: | 264 |
Zařazení: | české malířství • katalogy výstav • objekty (umění) • česká kresba • performance (umění) |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Public relations a marketingová komun...
Luboš Bárta
-
Statystyczny drogowskaz 1
-
Celebrytyzacja polityki w Stanach Zje...
Grabarczuk Andrzej
-
Storytelling
Stączek Marek
-
Marketing sportu
Sznajder Andrzej
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Zoufalství
Milan Exner
-
Marketing - Základy marketingu
Marek Moudrý
-
Marketing w działalności gospodarczej...
Nowacka Aldona, Nowacki Robert
-
Podstawy statystyki
-
Godzina dziennie z mobile marketingiem
Pasqua Rachel, Elkin Noah