Symbol The Reference Guide to Abstract and Figurative Trademarks
16
%
526 Kč 625 Kč
Odesíláme do 5 až 7 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Symbols play an integral role in almost all branding programs. This book explores the visual language of symbols according to their most basic element: form.Over 1,300 symbols from all over the world are included and have been organised into groups and sub-groups according to their visual characteristics. Presented in this unique way, the reader can enjoy them as a pictorial language in their own right, making this an indispensable archive of identity systems for designers and researchers.
Nakladatel: | Laurence King Publishing |
ISBN: | 9781780671840 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Angličtina |
Vazba: | Měkká |
Počet stran: | 336 |
Zařazení: | Albumy |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Valná hromada s. r. o.
Tomáš Dvořák
-
Právní subjektivita
-
50 otázek a odpovědí z pracovněprávní...
Nataša Randlová
-
Zákoník práce 2011
-
Manuál českého exportéra II.díl
Břetislav Ošťádal
-
Wirtschaftsrecht - leicht gemacht
Melchior, Robin
-
Standardfälle Arbeitsrecht
Gruber, Joachim
-
Die künstliche Person
Mayinger, Samantha Maria
-
Smlouva o tichém společenství
Jaromír Kožiak
-
Mit einer Prise Zucker
Alff, Reinhard
-
Die Betriebsvereinbarung
Steiner, Regina
-
EU Competition Law
Ezrachi, Ariel