Logo
14
%
340 Kč 397 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média a přetrvat desetiletí. Je v tom něco umu, velká dávka píle a především léty nastřádané know-how.
Přední světový grafik specializující se na tvorbu log právě to nejcennější – praktické rady získané bohatou zkušeností – sesbíral a hutnou čtivou formou přehledně tematicky uspořádal do knižní podoby. Provede vás kompletním procesem tvorby značky od prvních kontaktů s klientem přes náčrty a myšlenkové mapy až po tipy, jak zajistit výslednému návrhu dlouhověkost. Nechybí ani řešení obvyklých problémů a odpovědi na nejčastější otázky.
Autor: | David Airey |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
ISBN: | 978-80-251-3151-0 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 216 |
Zařazení: | příručky • grafický design • loga |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Logo Design Love
David Airey
-
Identity Designed
David Airey
-
Work for Money, Design for Love
David Airey
-
Panoramatická fotografie
Tomáš Dolejší
-
Digitální fotografie II.
Marie Němcová
-
Enkaustika
Marie Kielbusová
-
Informatika a výpočetní technika pro ...
Pavel Roubal
-
Excel VBA
Martina Králíčková
-
Angličtina s koledami
Linda Perina
-
Bio máma zdravé dítě
Lynda Fassa
-
Macromedia Dreamweaver 8 + CD ROM
Daniel Short
-
Dubaj
-
Microsoft Word 2010
Kateřina Pírková
-
Cisco VoIP
Kevin Wallace
-
Manažerské účetnictví
Alena Čechová
-
PHP 6
Ed Lecky-Thompson