Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 25.12, 26.12, 01.01 )
Česká pošta Úterý 31.12
PPL Úterý 31.12
Osobní odběr Čtvrtek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Slovník teórie médií A-Ž (slovensky)

Slovník teórie médií A-Ž

595  Kč

Expedujeme 1 až 2 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Autor:
Nakladatel: Literárne informačné centrum
ISBN: 978-80-8119-042-1
Rok vydání: 2012
Jazyk : Slovenština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 352
Zařazení: výkladové slovníky oborová terminologie terminologické slovníky masmédia mediální komunikace
Mohlo by se vám také líbit..