Hudba v reklamě
397 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Nakladatel: | Ing. Radim Bačuvčík |
ISBN: | 978-80-87500-51-4 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 224 |
Zařazení: | monografie • marketingová komunikace • hudba v reklamě |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Deník mimoňky 10 - Příběhy nehorázný ...
Russellová Rachel Renée
-
Deník mimoňky 9 - Příběhy nehorázný p...
Russellová Rachel Renée
-
Jedenáct 11
Lauren Myracle
-
Deník mimoňky 6
Rachel Renée Russellová
-
Třináct 13
Lauren Myracle
-
Anička malířka
Eduard Petiška
-
Deník mimoňky - Příběhy netalentovaný...
Rachel Renée Russell
-
Dvanáct 12
Lauren Myracle
-
Útěk za láskou
Petra Martišková
-
Vzdušné zámky
Jacqueline Wilson
-
Čtrnáct 14
Myracleová Lauren
-
Domov blízko koní
Barbora Robošová
-
Diagnóza EBD Život s motýlími křídly
Jana Svobodová
-
Paní mezičasu
Marek Adamík