Rozumově nadané děti s dyslexií
7
%
251 Kč 269 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem knihy je seznámit čtenáře s problematikou psychologie a pedagogiky rozumově nadaných dětí se specifickými poruchami učení, zejména s dyslexií.
Autorka vysvětluje, jak je vhodné tyto děti, jež bývají označovány jako tzv. „paradoxní žáci“, rozpoznat, jakým způsobem obvykle kompenzují svůj handicap, jaký je častý profil jejich schopností a handicapů při psychologickém vyšetření, jaký je obvykle jejich styl učení, paměť, motivace, tvořivost, jaké mají sociální a emocionální problémy a zejména jaké jsou možnosti jejich dalšího vzdělávání tak, aby byly skutečně rozvíjeny jejich schopnosti, nejen kompenzovány nápadné handicapy. Publikace se opírá o zahraniční poznatky, ale vychází z českého výzkumu a úzkého kontaktu s konkrétními nadanými žáky a studenty s dyslexií. Pro lepší názornost je text doplněn citáty rozhovorů a ukázkami výtvorů a školních prací dětí, komentáři jejich učitelů a rodičů a kazuistikami vybraných dětí.
Mgr. Šárka Portešová, Ph.D., je vývojová psycholožka, dlouhodobě se zabývá psychologií rozumově nadaných dětí. V této oblasti provádí výzkum a poskytuje poradenství nadaným dětem i jejich rodičům a učitelům. Přednáší na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně.
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 978-80-7367-990-3 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 216 |
Zařazení: | monografie • inteligence (schopnost) • výchova a vzdělávání • dyslexie • talentované děti • talent |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Somatologie
Dylevský Ivan
-
Léčíme si záda sami
-
Učebnice ájurvédy I. - Základní principy
Vasant Lad
-
Speciální patologie
Ctibor Povýšil
-
Autoimunitní řešení
Amy Myers, M. D.
-
Laboratorní diagnostika
Tomáš Zima
-
Základy lékařské chemie a biochemie
Bohuslav Matouš
-
Fyziologie - Třetí, přepracované vydání
Rokyta, Richard
-
Geriatrie pro praxi
Eva Topinková
-
Akutní kardiologie
Jiří Kettner
-
Psychologie pro učitelky mateřské školy
Václav Mertin; Ilona Gillernová
-
Fyziologie a patologická fyziologie
Richard Rokyta
-
Svět dětské mozkové obrny
Miroslav Kudláček
-
Chvála psychoterapie
Irvin D. Yalom
-
Jak přežít, když se často bojím
Lucie Bělohlávková
-
Co nás nezabije...
Joseph, Stephen