OpenGL
Sleva až 70% u třetiny knih
V knize najdete, jak pracuje knihovna OpenGL a jak ji použít pro konstruování a renderování 3D modelů, interaktivní náhledy z různých pozic a perspektiv, osvětlení a realistické textury. Podrobný výklad pokročilých technik jako mapování textur, antialiasingu, atmosférických efektů, NURBS, zpracování obrazu aj. 'Pokud se chystáte dělat hru pomocí OpenGL, neměli byste s koupí tohoto průvodce váhat.' Svět počítačů 5/2007
Autor: | Dave Shreiner, Jackie Neider, Mason Woo, Tom Davis |
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 9788025112755 |
Rok vydání: | 2006 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | vázaná s laminovaným potahem |
Počet stran: | 680 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Handling the Media
Dave Shreiner, Jackie Neider, Mason Woo, Tom Davis
-
222 tipů a triků pro drony
Jakub Karas
-
Plants vs. Zombies - Garden Warfare
Jacob Chabot, Paul Tobin
-
Tohle není věda
Clive Gifford
-
Plants vs. Zombies - Nový domov
Paul Tobin
-
Tohle už vůbec není matika
Weltman Anna
-
Já, slizoun
Books Kid
-
Zlouni 3
Blabey, Aaron
-
Já, plížil
Books Kid
-
Adobe Photoshop CC
Andrew Faulkner, Conrad Chavez
-
Mistrovství - Android
Ľuboslav Lacko
-
Super Mario Run
Kolektiv Autorů
-
Únikovka - Dinosauři
Kolektiv
-
Nejfake - 10 let pod maskou
Nejfake
-
Úžasná Praha
Jan Tichý
-
Vývoj aplikací pro iOS
Ľuboslav Lacko