Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12 )
Česká pošta Pondělí 30.12
PPL Pondělí 30.12
Osobní odběr Úterý 31.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
28 %

359  Kč 499 Kč

Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu

Sleva až 70% u třetiny knih

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.

\n

Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.

\n

Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:
\nLogika je nástrojem, nikoliv pravidlem. \nNa vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku. \nSnaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty. \nDobrý odhad je také vědeckou metodou. \nNeočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické. \nSkutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu. \nKoťátka v reklamě fungují. O autorovi

\n

Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.

Autor:
Nakladatel: Jan Melvil Publishing
ISBN: 978-80-7555-134-4
Rok vydání: 2021
Jazyk : Čeština
Vazba: pevná
Počet stran: 400
Mohlo by se vám také líbit..