Volební kampaně 2013
300 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali.
Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere).
Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.
První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních.
- Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem.
- Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce.
- Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere.
- Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery.
- Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran.
- Rozpočty, osobnosti, volební strategie.
Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere).
Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.
První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních.
- Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem.
- Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce.
- Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere.
- Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery.
- Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran.
- Rozpočty, osobnosti, volební strategie.
Autor: | Pavel Šíma |
Nakladatel: | Barrister & Principal |
ISBN: | 978¬80¬74850264 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 238 |
Zařazení: | případové studie • politický marketing • kolektivní monografie • volební kampaň • politické strany • 2011-2020 • parlamentní volby • předčasné volby |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Měsíce
Radka Wildová
-
Jizvy na duši
Jan Jelínek
-
Eisenhower
Paul Johnson
-
The Pumpkin SONGBOOK + CD - Učte děti...
Christopher Barickman
-
Chci studovat angličtinu! 2.přepr. a ...
Vanderziel Jeffrey
-
Báječný lhář
Susann Pásztor
-
Mělnicko, Mladoboleslavsko a Nymbursk...
Košťál Vratislav, Košťálová Renata,
-
Chvála ciceronství - Umělecká díla me...
Slavíček Lubomír a kolektiv
-
Kronikář nových časů - Malíř a kreslí...
Jonáková Ivana
-
A kde byl Bůh, když židé umírali v Os...
Jan Jelínek
-
Opožděné vzpomínky - Životopis, který...
Evelina Merová
-
Napoleon
Paul Johnson
-
Rozum proti populismu - Rozhovory Pet...
Petr Fiala
-
Poslední rok 1938 - Román úspěšné rak...
Ilse Tielsch
-
O bojácném Floriánkovi
Zdeněk Kozák
-
Večeře
Herman Koch