Dějiny moderního podnikání
283 Kč 288 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí.
Autor: | Geršlová Jana |
Nakladatel: | Profesional publishing |
Rok vydání: | 2013 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 224 |
Zařazení: | monografie • hospodářské dějiny • dějiny podnikání |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Finanční potenciál domácností
Jitka Bartošová
-
Analýzy v regionálním rozvoji
Kolektiv Autorů
-
Aukce - teorie a praxe
Petr Fiala
-
Pojišťovnictví a regulace finančních ...
Arnošt Böhm
-
Veletrhy a výstavy
Dušan Pavlů
-
Operační výzkum, 3. vydání
Josef Jablonský
-
České národní zájmy v procesu evropsk...
Kolektiv Autorů
-
Vize tržního úspěchu
Černý Michal
-
Jedinečnost obce v regionu
Jáč Ivan a kolektiv
-
Management podniku světové třídy
Stýblo Jiří
-
Governance v kontextu globalizované e...
Kolektiv Autorů
-
Informatika pro koncového uživatele
Prokop Toman
-
Management budoucnosti
Jirásek Jaroslav A.
-
Lidé v průmyslovém podniku
Jiří Cienciala
-
Inflace
Adolf Lambl
-
Inovace podnikových informačních systémů
Basl Josef