Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 17.11 )
Česká pošta Úterý 19.11
PPL Úterý 19.11
Osobní odběr Středa 20.11
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Vize tržního úspěchu

Vize tržního úspěchu
14 %

255  Kč 298 Kč

Expedujeme 1 až 2 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.
Autor:
Nakladatel: Profesional publishing
Rok vydání: 2012
Jazyk : Čeština
Vazba: Vázaný
Počet stran: 404
Zařazení: monografie logistika (management) marketingový management řízení vztahů se zákazníky konkurenceschopnost inovace strategický marketing
Mohlo by se vám také líbit..