Funkce kulturních modelů ve vzdělávání
11
%
178 Kč 200 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Monografie autorů-antropologů, hlásících se k Pražské skupině školní etnografie propagující holistický přístup v oblasti vzdělávání, je zaměřena na oblast vzdělávání Romů. Z pozic kognitivní antropologie řeší problém segregace romských žáků v rámci vzdělávacího systému majority. Příčinu vidí v krizi důvěry, v procesu distanciace Romů. Tento postoj jednak ovlivňuje priority, na něž Romové při socializaci svých dětí kladou důraz, jednak staví bariéry v komunikaci mezi romskou rodinou a školou.
Autor: | Markéta Levínská |
Nakladatel: | Fakulta humanitních studií |
ISBN: | 9788087398180 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 312 |
Zařazení: | rodiče a děti • výchova a vzdělávání • sociální chování • 21. stol. • kulturní antropologie • Romové • kolektivní monografie • sociální vyloučení • 21. století • školní etnografie • kulturní integrace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Dohled a okraj: rozhodovací procesy
Markéta Levínská
-
Etnické komunity – Hrdinové, šibalové...
Miriam Moravcová
-
Etnické komunity. Lidé Bosny a Herceg...
Mirjam Moravcová
-
Politizující kovář Karla Purkyně
Václav Hájek
-
Hra, sen, báseň
Ingrid Strobachová
-
Etnické komunity. Vyjednávání pozice ...
-
Národy – města – lidé - slavnosti
Róża Godula Weclawowicz
-
Obraz druhého v českém cestopise 19. ...
Jan Heller
-
Národní metropole v čase vyvlastnění,...
Róża Godula Weclawowicz
-
Diverzita etnických menšin
Mirjam Moravcová
-
Etnické komunity. Kontinuita kulturní...
Mirjam Moravcová
-
Milan „Plukovník“ Kubes
Miroslava Havelková
-
Lidé města 2/2012
-
Romští muzikanti v 21. století / Roma...
Zuzana Jurková
-
Festivity jako ukazatel identity a sp...
Mirjam Moravcová