Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 26.12, 01.01 )
Česká pošta Úterý 31.12
PPL Úterý 31.12
Osobní odběr Čtvrtek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Funkce kulturních modelů ve vzdělávání

Funkce kulturních modelů ve vzdělávání
11 %

178  Kč 200 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Monografie autorů-antropologů, hlásících se k Pražské skupině školní etnografie propagující holistický přístup v oblasti vzdělávání, je zaměřena na oblast vzdělávání Romů. Z pozic kognitivní antropologie řeší problém segregace romských žáků v rámci vzdělávacího systému majority. Příčinu vidí v krizi důvěry, v procesu distanciace Romů. Tento postoj jednak ovlivňuje priority, na něž Romové při socializaci svých dětí kladou důraz, jednak staví bariéry v komunikaci mezi romskou rodinou a školou.
Autor:
Nakladatel: Fakulta humanitních studií
ISBN: 9788087398180
Jazyk : Čeština
Počet stran: 312
Zařazení: rodiče a děti výchova a vzdělávání sociální chování 21. stol. kulturní antropologie Romové kolektivní monografie sociální vyloučení 21. století školní etnografie kulturní integrace
Mohlo by se vám také líbit..