Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 15.01
PPL Středa 15.01
Osobní odběr Čtvrtek 16.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Sociální a mediální komunikace

Sociální a mediální komunikace
12 %

308  Kč 351 Kč

Odesíláme do 3 až 5 dní

Sleva až 70% u třetiny knih
Vysokoškolská učebnice Sociální a mediální komunikace je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci. Na rozdíl od skript je tento text míněn jako plnohodnotná učebnice, méně závislá na ústním výkladu, jehož užitečnost tím ovšem nemá být nikterak zpochybněna. Tématika zahrnuje základní pojmy z oblasti teorie komunikace a komunikační vědy, poznatky ze sociální a mediální komunikace a detailnější analýzu přínosů a rizik soudobých hromadných sdělovacích prostředků. Značná pozornost je věnována současnému stavu i předpokládanému vývoji informační společnosti v souvislostech kulturních a sociálních aspektů životního stylu, trávení volného času i pracovních aktivit. Jedním z hlavních cílů kurzu je systematizování základních znalostí o médiích v případech absence mediální výchovy a jisté doplnění klasických humanitních oborů (politologie, sociologie, filosofie) o poznatky a souvislosti spojené s informační společností. Výběr témat byl kromě metodicko-pedagogického hlediska řízen i snahou o pojetí komunikační vědy jako živého, stále se vyvíjejícího a aktuálního oboru, proto jsou exponována témata umožňující vnímání komunikace v aktuálních společenských a politických souvislostech. Koncepce komunikace je založena na přístupu komunikačních věd, ale tématicky práce není omezena tímto oborem. Četné přesahy, zejména do sociologie a politologie, byly nutné k vystižení všech důležitých aspektů mezilidské komunikace na současném stupni vývoje lidské společnosti.
Nakladatel: UJAK Praha
ISBN: 978-80-7452-002-0
Rok vydání: 2010
Jazyk : Čeština
Vazba: pevná
Počet stran: 255
Zařazení: sociální komunikace učebnice vysokých škol mediální komunikace
Mohlo by se vám také líbit..