Začněte s PROČ
15
%
330 Kč 389 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh.
- Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá.
- Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají.
- Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.
Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních.
Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany.
Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše.
„…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…'
Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit.
Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je.
| Nakladatel: | Jan Melvil Publishing |
| ISBN: | 978-80-87270-55-4 |
| Rok vydání: | 2013 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | brožovaná |
| Počet stran: | 256 |
| Zařazení: | příručky • řídící práce • management • vůdcovství • manažerské dovednosti |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Kuba - Lonely Planet
neuveden
-
Mapy - Atlas světa. jaký svět ještě n...
Mizielińští Aleksandra a Daniel
-
Atlas odlehlých ostrovů
Judith Schalansky
-
Thajsko - ostrovy a pláže - Lonely Pl...
neuveden
-
Atlas prokletých míst
Le Carrer, Olivier
-
Klíč k určování stromů - 123 nejběžně...
Dominika Dobrylovská
-
Bali a Lombok - Turistický průvodce
Kolektiv Autorů
-
Michal Šopor: Americký deník
Michal Šopor
-
Madeira do kapsy - Lonely Planet
neuveden
-
Ostrava ve vzpomínkách
Bohuslav Žárský
-
Thajsko
Ron Emmons; Paul Gray; Phillip Tang
-
Všechny alpské čtyřtisícovky
Peter Donatsch
-
Lídři jedí poslední
-
Objevte své PROČ
Simon Sinek; David Mead; Peter Docker
-
Tajemství efektivního učení
Martin Krengel
-
Drive Pohon
Daniel H. Pink
