Prodávat je lidské
21
%
277 Kč 349 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!
Nakladatel: | Jan Melvil Publishing |
ISBN: | 978-80-87270-63-9 |
Rok vydání: | 2013 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | pevná |
Počet stran: | 256 |
Zařazení: | populárně-naučné publikace • prodej • psychologie prodeje • persuaze |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Milk and Honey
Kaur Rupi
-
Stingl Miloslav. Biografie cestovatel...
Chroust, Adam
-
Osho Zen Tarot
Thomas Greiner
-
Muž, který chtěl být šťastný
Laurent Gounelle
-
Škoda Octavia II. od 6/04 - Jak na to...
Etzold Hans-Rudiger Dr.
-
Den, kdy jsem se naučil žít
Laurent Gounelle
-
Člověk a jeho symboly
Carl Gustav Jung
-
Vaříme podle Herbáře - 200 receptů a ...
Kateřina Winterová
-
Kmotr Mrázek Trilogie
Kmenta Jaroslav
-
Děláme si to doma sami
Sarah Thomasová
-
Ilustrované včelařství
Yves Gustin
-
Život naživo
Vladimír Kafka
-
Prodej svoje know-how
Markel Jan
-
Příběh lidského těla
Daniel Lieberman
-
Zdravá střeva
Justin Sonnenburg
-
Začněte s PROČ