Deutsch im Tourismus + CD
394 Kč 395 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Druhé vydání úspěšné učebnice „Deutsch im Tourismus“ je určena žákům středních nebo vyšších odborných škol cestovního ruchu a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, kteří se chtějí buď v odborně zaměřených jazykových kurzech či v samostudiu jazykově zdokonalit. Předpokládá základní jazykové znalosti v rozsahu dvou dílů učebnic „Němčiny pro jazykové školy“, popř. „Sprechen Sie Deutsch ?“.
Jejím obsahem je odborná komunikace v základních oblastech cestovního ruchu – v hotelnictví, ve veřejném stravování, cestovních kancelářích a v lázeňství. Odráží řadu reálných situací, do kterých se dostává recepční, hotelový manažer, číšník, průvodce či pracovník lázeňství. Tématicky je proto učebnice velmi pestrá: Uživatel se seznámí s jazykovými prostředky, potřebnými při vyřizování nejrůznějších přání, dotazů či stížností hotelového hosta včetně dotazů na město, okolí, služby či počasí. Osvojí si řečové dovednosti při obsluze hosta v restauraci počínaje nabídku jídel a nápojů, převzetím objednávky či telefonické rezervace a placením konče. Naučí se přivítat cestovní skupinu, provádět městem a zodpovědět časté otázky kladené cestovnímu průvodci popř. průvodci městem. Je uveden do komunikace v oblasti wellness a lázeňství.
I když je největší pozornost věnována každodenní pracovní komunikaci, nejsou zanedbána ani další poslání jazykové výuky. Studující si rozšíří i své odborné znalosti – např. o členění hotelů, parahotelnictví, kongresové turistice, hodnocení hotelů, proměně našich stravovacích návyků, typologii lázeňských hostů, významných osobnostech v oblasti cestovního ruchu jako byli Karl Baedecker nebo Cäsar Ritz aj. Pozornost je věnována i německy mluvícím zemím a jejich cestovnímu ruchu i jazykovým zvláštnostem rakouské němčiny. Přitom je soustavně srovnáváno s českou realitou, popř. jsou studující k takovému srovnání vybízeni.
Jak ukazuje zběžný pohled na obsah učebnice, je zde rozvíjena i dovednost písemné profesní komunikace, zejména hotelové korespondence. Uživatel se v souvislosti s tématem dané lekce seznámí se základními typy vzorových dopisů hotelové korespondence (poptávka, žádost o rezervaci, nabídka, potvrzení stavu rezervace, stížnost, reklamace atd.).
V každé lekci je rovněž nacvičován poslech s porozuměním. Jde především o texty dialogické – jsou nahrány rodilými mluvčími. Nahrávky těchto textů na CD jsou připojeny k učebnici.
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-87865-08-8 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 326 |
Zařazení: | němčina • učebnice středních škol • oborová terminologie • učebnice vyšších odborných škol • cestovní ruch |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Autodráha 560 cm(136x60x38) se dvěma ...
-
HARRY POTTER HARRYHO KOUZELNICKÁ HŮLKA
-
Samolepková knížka Roční období
Zuzana Beňová; Petr Hladík; Barbara Bresslau
-
Bubble pops: Čtverec 4 barev
Zuzana Beňová; Petr Hladík; Barbara Bresslau
-
Ježek Sonic plyšák 30 cm
-
Židlička pro panenky
-
Pexeso - Tlapková patrola
-
Popelka
-
Dinosauři 12-14cm 12ks v sáčku
-
BING A SULA FIGURKY
-
Zvířata - Omalovánka s vodním fixem
Barbara Wierzchowska
-
Svatba - Magnetické panenky
Zuzana Beňová; Petr Hladík; Barbara Bresslau
-
Angličtina pro provoz hotelů a společ...
Josef Pytelka
-
Anglicko-český a česko-anglický slovn...
Bočánková, Milena; Kalina, Miroslav
-
Economy in English
-
Příručka úspěšného obchodování na kom...