O podstate reklamy (slovensky)
8
%
386 Kč 418 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. I proto, aby skutečnosti a informace obsažené v této monografii našly své uplatnění v dalších výzkumech ve výše uvedených vědních oborech, které jsou nezbytnou a neoddělitelnou součástí naší společenské reality.
Nakladatel: | EUROKÓDEX |
ISBN: | 978-80-89447-85-5 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Slovenština |
Vazba: | pevná |
Počet stran: | 312 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Valná hromada s. r. o.
Tomáš Dvořák
-
Právní subjektivita
-
50 otázek a odpovědí z pracovněprávní...
Nataša Randlová
-
Zákoník práce 2011
-
Manuál českého exportéra II.díl
Břetislav Ošťádal
-
Wirtschaftsrecht - leicht gemacht
Melchior, Robin
-
Standardfälle Arbeitsrecht
Gruber, Joachim
-
Die künstliche Person
Mayinger, Samantha Maria
-
Smlouva o tichém společenství
Jaromír Kožiak
-
Mit einer Prise Zucker
Alff, Reinhard
-
AVR.DD
Joussen, Jacob
-
Die Betriebsvereinbarung
Steiner, Regina
-
Psychodiagnostika manažérov
Alojz Ritomský
-
Medzinárodná obchodná arbitráž / Inte...
-
Občiansky zákonník. Veľký komentár 2....
-
Komparatívne perspektívy verejnoprávn...