Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pondělí 28.04
PPL Pondělí 28.04
Osobní odběr Úterý 29.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Profesionální design v reklame

Profesionální design v reklame
Sleva až 70% u třetiny knih
Chcete si zpracovat vlastní grafické návrhy tak, aby vypadaly jako od profesionála? Chcete vytvářet vlastní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy? Máte nainstalované odpovídající počítačové vybavení a seznámili jste se s manuály, a přesto máte pocit, že nevíte, jak na to? Potom je kniha Profesionální design v reklamě přesně pro vás. Naučí vás, jak co nejefektivněji zpracovat tiskové materiály, jak se vyhnout zbytečným chybám a omylům a jak v poměrně krátké době získat znalosti a dovednosti potřebné k úspěchu. Jde o čtvrté, přepracované vydání nejprodávanější publikace od známého odborníka Rogera C. Parkera, který vyučuje DTP design a je autorem 13 velmi populárních knih o počítačové grafice. Publikace Profesionální design v reklamě již po více než deset let dělá z úplných začátečníků mistry grafiky DTP. Nyní se vám dostává do rukou její čtvrté vydání, doplněné a přepracované s více než dvěma sty novými příklady, které vás naučí, jak: · Navést pohled čtenáře přesně tam, kde ho chce mít. · Zvolit ten správný typ písma, upravit jeho velikost a dynamicky ho rozvrhnout na stránku. · Vybrat odpovídající ilustrace a fotografie a rozmístit je v dokumentu takovým způsobem, aby byl výsledek vašeho snažení bez zbytečných komplikací působivý. · Ušetřit čas, peníze a nervy při jednání s reprografickými středisky. · Vytvářet efektní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy a tak dále. · Předvídat, s jakými problémy se můžete sekat v reprografickém studiu, při práci s barevnou laserovou tiskárnou a při barevném tisku.
Nakladatel: SoftPress s.r.o
ISBN: 80-902824-0-7
Rok vydání: 2000
Vazba: pevná
Počet stran: 320
Zařazení: příručky počítačová grafika počítačová typografie desktop publishing
Mohlo by se vám také líbit..