Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky
23
%
144 Kč 186 Kč
Odesíláme do 5 až 7 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se zabývá dosud málo respektovanou problematikou – působením vysokých škol jako výchovných institucí. Součástí studia na vysoké škole je utváření osobnosti každého studenta. Utváření osobnosti je spojeno především s procesem interiorizace hodnot. Jde o to, jaké hodnoty vysoké školy a vzdělávání na nich studentům nabízí. Mělo by jít o hodnoty žádoucí. Publikace hodnotí aktivity spojené s učením se svobodě jako základ dobrého působení vysokých škol na rozvoj osobnosti jejich studentů. Rodíme se s dispozicí ke svobodě, bez učení se svobodě tyto dispozice ale neumíme uplatňovat. Do jaké míry se vysokým školám daří, aby se jejich studenti během studia současně učili svobodě, je atributem míry kvality těchto škol a studia na nich. Tuto dimenzi kvality vysokoškolského vzdělávání dosud téměř vůbec nebereme v úvahu.
Autor: | Libor Prudký |
Nakladatel: | Centrum pro studium demokracie |
ISBN: | 9788073253523 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 112 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
V pasti eura
Hans-Werner Sinn
-
Milosrdenství
Walter Kasper
-
Jak se píšou dějiny
Kevin Passmore
-
Hudební cesta
Philippe Nemo
-
Stát nebo stav?
Vojtěch Belling
-
Výjimečný případ Evropa
Grace Davie
-
Jak dnes mluvit o Bohu?
Fabrice Hadjadj
-
Postkomunistické nedemokratické režimy
Jan Holzer
-
Národní strana v kontextu krajní prav...
Josef Smolík
-
Totalitarismus a politické náboženství
A. James Gregor
-
Šance zpola využitá
Ondřej Mocek
-
Kapitoly z renesanční filosofie
Tomáš Nejeschleba
-
Kultura a anarchie
Matthew Arnold
-
Cesta Páně
John z Taizé
-
Sekularizace v západní Evropě 1848–1914
Hugh McLeod
-
Monitoring evropské legislativy 2011
Petr Hnyk