Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení
12
%
158 Kč 180 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými východisky i s praktickým pohledem umožňujícím vztáhnout teoretické poznatky ke konkrétním situacím v prostředí sportovních zařízení. Kniha nabízí nejen teoretické zázemí, ale i případovou studii, která ukazuje využití jedné z prezentovaných metod a také návod k interpretaci a analýze získaných výsledků s možností aplikace a rozšíření na konkrétní podmínky v oblasti sportu. Je tak užitečnou příručkou pro ty, kdo se chtějí lépe orientovat v oblasti marketingu sportovních zařízení, kdo chtějí zjistit, jak kvalitní služby nabízejí, nebo jen nabízené služby lépe cílit.
Autor: | Jan Šíma |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024633268 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 120 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Ekonomika evropských profesionálních ...
Jan Šíma
-
Barokní architektura v Čechách
Petr Macek
-
Hudební psychologie pro učitele
František Sedlák
-
Spravedlnost: Co je správné dělat
Michael Sandel
-
Psychologie osobnosti
Marie Vágnerová
-
Slovník biblické ikonografie
Jan Royt
-
Výmarská republika
Dagmar Moravcová
-
Prehistorie rodu Homo
Jean Clottes
-
Metuzalém - O stárnutí a stáří
Lucie Bankovská Motlová
-
Obecná psychologie
Vágnerová, Marie
-
Příběhy (ne)obyčejných profesí
Miroslav Vaněk
-
Židovské tradice a zvyky
Pavla Damohorská
-
Volební právo cizinců v komunálních v...
Zuzana Machová
-
Poradenská psychologická diagnostika ...
Jarmila Klégrová
-
Praktikum morfometrických analýz reliéfu
Křížek, Marek; Uxa, Tomáš
-
Latinská lékařská terminologie
Nečas, Pavel; Čebišová, Klára; Schánělová, Eva