Transdisciplinární didaktika
801 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha se zabývá výzkumem výuky a její kvality se zaměřením na problematiku vztahů mezi teorií a praxí ve vzdělávání s ohledem na profesní přípravu učitelů. V prvních kapitolách jsou osvětlovány filozofické a teoretické předpoklady metodologie výzkumu zaměřeného nejenom na analýzu tvorby učebního prostředí ve výuce, ale také na hodnocení její kvality. Další část je věnována objasnění metodiky 3A – výzkumného přístupu speciálně určeného ke zkoumání kvality výuky. V poslední části knihy jsou uvedeny výsledky výzkumu metodikou vícepřípadové studie v pojetí metodiky 3A. Kniha je adresována obecným a oborovým didaktikům, učitelům se zájmem o kvalitu výuky, ředitelům škol a všem pracovníkům, jejich úkolem je hodnotit didaktickou kvalitu výuky.
Autor: | Jan Slavík |
Nakladatel: | Masarykova univerzita v Brně |
ISBN: | 978-80-210-8568-8 |
Rok vydání: | ENG- |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 457 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Modelování kurikula
Jan Slavík
-
Základy obecné mikrobiologie
Miroslav Němec; Dagmar Matoulková
-
Moderní analýza biologických dat 2
Stano Pekár; Marek Brabec
-
Oborové didaktiky
Iva Stuchlíková; Tomáš Janík
-
Základy fylogenetické analýzy
Miloš Macholán
-
Finanční ústava
Vojtěch Šimíček
-
Právo na vzdělání
Vojtěch Šimíček
-
Forgotten times and spaces
Sandra Sázelová; Martin Novák; Alena Mizerová
-
Přímá demokracie
Vojtěch Šimíček
-
In dubio pro libertate
Ivo Pospíšil; Marian Kokeš
-
Organická modernita
Jan Dostalík
-
České strany a jejich kandidáti
Petr Spáč
-
Johann Georg Gettner
Margita Havlíčková; Christian Neuhuber
-
Biosocial Interactions in Modernisation
R. L. Cliquet
-
Čeština v pohybu
Eva Minářová; Jana Tušková; Květoslava Klímová; Ivana Kolářová; Marek Lollok;...
-
Drahé kameny Moravy a Slezska od rene...
Ivan Mrázek