Dynamické reklamy
15
%
169 Kč 199 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní.
Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky.
V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy.
Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky.
V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy.
Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.
Autor: | David Bauckmann |
Nakladatel: | No Limits |
ISBN: | 9788087973332 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 72 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Nádech výdech
An Štičková
-
Princové jsou na koksu
Sobek Pavel
-
Jak uhasit dračí tlamy
Petrov Michal
-
Poslední kus
Laňka Jan
-
Gesto
Laňka Jan
-
Kořistí v Kaddáfího harému
Annick Cojean
-
Sbírka milostných dásní
Pavel Maurer
-
Básnění
Hampeisová Šárka
-
Deník raka 2
Tereza Schillerová
-
Vesmír ve sprše
Petra Suchá
-
Delirium nevinnosti
Jenifer Zídková
-
Tatínku, povídej...
Aleš Preis
-
Albert, Norbert a nemocný svět
David Laňka
-
LINKA
David Petrželka
-
Vítejte v Pekle!
David Laňka
-
Jedlíci aneb Sto kilo lásky
David Laňka