Mezinárodní marketing
33
%
201 Kč 299 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Autor: | Machková Hana a kolektiv |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-271-3006-1 |
Rok vydání: | 2021 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Knihy - paperback |
Počet stran: | 208 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Radčina kuchařka bez lepku
Radka Vrzalová
-
Výživa pro maximální sportovní výkon
Heidi Skolnik
-
Makramé
Marcela Mašková; Iva Prošková
-
Udíme a grilujeme smokery a multifunk...
Kaufer, Markus
-
Téměř zapomenuté recepty
Michaela Smolová
-
Proč pláčeme při krájení cibule?
Brunning, Andy
-
Les a louka na talíři
Tscharner, Gisula
-
Jídelníček kojenců a malých dětí
Martin Gregora
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner