Ogilvy o reklamě v digitálním věku
69
%
220 Kč 699 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu anekdot a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Autor: | David Ogilvy |
Nakladatel: | Svojtka & Co. |
ISBN: | 978-80-256-2159-2 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 224 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
The de Havilland Mosquito
David Ogilvy
-
Ogilvy on Advertising
David Ogilvy
-
Confessions Of An Advertising Man
David Ogilvy
-
Obrana ústavnosti. Česká otázka v pos...
Jiří Přibáň
-
Podívej se do vesmíru
-
Bruce Springsteen – ilustrovaná biogr...
-
Pronásledování nacistů - Od roku 1945...
-
U nás na venkově
-
Hongkong do kapsy - Lonely Planet
-
Otázky a odpovědi o vědě – Podívej se...
-
Ptáci
Tordjman Natalie
-
Ilustrovaný průvodce příroda
-
Jak založit vlastní podnik
Toren Adam, Toren Mathew,
-
Havana do kapsy - Lonely Planet
-
Tokio - Lonely Planet
-
Praha do kapsy - Lonely Planet