Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pondělí 03.02
PPL Pondělí 03.02
Osobní odběr Úterý 04.02
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku
69 %

220  Kč 699 Kč

Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu

Sleva až 70% u třetiny knih
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu anekdot a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Autor:
Nakladatel: Svojtka & Co.
ISBN: 978-80-256-2159-2
Rok vydání: 2018
Jazyk : Čeština
Vazba: Vázaný
Počet stran: 224
Mohlo by se vám také líbit..