Základy marketingu
76 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap.
Autor: | Sekot, Aleš; Charvát, Michal |
Nakladatel: | Paido |
ISBN: | 978-80-7315-019-8 |
Rok vydání: | 2003 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 55 |
Zařazení: | učebnice • marketing |
Mohlo by se vám také líbit..