Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech
21
%
122 Kč 155 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha je vedena otázkou: co je to kultura školy. Tento relativně nový a celkem frekventovaný pedagogický pojem je nahlížen skrze čtyři pedagogické diskurzy: diskurz pedagogické terminologie, diskurz základního pedagogického výzkumu, diskurz aplikovaného pedagogického výzkumu a diskurz vzdělávací politiky. Je zajímavé, že každý z uvedených diskurzů přináší svou odpověď na základní otázku, a tak v duchu Foucaultova předpokladu, že diskurzy rodí své objekty, můžeme potvrdit, že pedagogické diskurzy utvořily kulturu školy jako novou manipulovatelnou empirickou skutečnost, která zasahuje do fungování našich škol.
Autor: | Lenka Hloušková |
Nakladatel: | Masarykova Univerzita |
ISBN: | 978-80-210-4813-3 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Česko-Anglický |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 107 |
Zařazení: | monografie • management školy • kultura školy • pedagogický výzkum |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Pracoviště jako prostor k učení
Petr Novotný
-
Socializace do školního jazyka
Šalamounová, Zuzana
-
Genetika populací
-
Genetika
D. Peter Snustad
-
S domovem v srdci
Ivan Dorovský
-
Alternative Oil Supply Infrastructure...
Vlček, Tomáš
-
Boris Nikolajevič Čičerin o ruských d...
Šaur, Josef
-
Sagt mir Jemand, was Liebe ist?
Sylvie Stanovská
-
Stochistické modelování jednorozměrný...
-
Malé státy v EU: Případ české republiky
Majer, Robert
-
Břeclav-Pohansko VIII.
Petr Dresler
-
Specifika řízení zpětných toků
Radoslav Škapa
-
Angloamerická recepce Ingardenova poj...
Řehulková, Hana
-
Etika a právo v kontextu lékařské etiky
-
Filosofie informace - metateoretická ...
Stodola, Jiří
-
Paleolit východních svahů Drahanské v...
Mlejnek, Ondřej