Eticko-filozofický aspekt výchovno-vzdelávacieho procesu
331 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
V monografii autor předkládá filozoficko-duchovní dimenzi osobnosti s konkrétním pohledem na učitele, který jako profesní osobnost realizuje výchovně-vzdělávací proces. Jde o to, aby se zvýraznila elementární zkušenost, že lidský etos je ve své nejfascinující modifikaci etosem tvořivým, ne reprodukovaným. Opravdový etický čin ve výchovně-vzdělávacím procesu je jako čin umělce, což znamená objev a tvorba.
Autor: | Dušan Špiner |
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL) |
ISBN: | 978-80-244-2027-1 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 158 |
Zařazení: | monografie • výchova a vzdělávání • učitel a žák • osobnostní a sociální výchova |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Arteterapie a artefiletika nejen pro ...
Potměšilová, Petra; Sobková, Petra
-
Proměny české a polské pohraniční ško...
Poláchová Vašťatková, Jana; Rudnicki, Pawel; kolektiv autorů
-
Jazykové vzdělávání dospělých imigran...
Öbrink-Hobzová, Milena
-
Las lenguas originarias en la educaci...
Erdösová, Zuzana
-
Uvnitř a vně
Stehlíková-Babyrádová, Hana a kolektiv autorů
-
Za hranice multikultiralismu
Preissová Krejčí, Andrea
-
Pre-school education in the context o...
Šmelová, Eva; Petrová, Alena; Souralová, Eva; kolektiv autorů
-
Překlad jako didaktický nástroj ve vý...
Eva Maria Hrdinová
-
Pedagogická antropologie v podmínkách...
Martina Cichá
-
Učit umění - učitel a žák v labyrintu...
Adámková-Turzová, Magdalena; Filipová, Petra
-
Ažnavěky Kniha... aneb Ohlédnutí vpře...
Oldřich Prokop
-
Gynekologie 2.vydání
Radovan Pilka
-
Terapie ruky
Vyskotová Jana, Macháčková Kateřina,
-
Modelové otázky pro přijímací zkoušky...
Hana Kolaříková
-
Návody na pokročilá laboratorní cviče...
Lapčíková, Barbora
-
Základy ústní a čelistní chirurgie, 5...
Jindřich Pazdera