Obecná didaktika 2.vydání
221 Kč 228 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Studijní opora je určena všem kategoriím učitelů sekundárních škol, kteří se na svoji profesi připravují ve všech formách studia na PdF UP v Olomouci. Autor preferuje model ID a konstruktivistické pojetí výuky, které je i základní filozofií rámcových vzdělávacích programů. V první a druhé kapitole jsou vysvětleny základní pojmy obecné didaktiky, pozornost je věnována i problematice výukových cílů. Výklad teoretických pojmů je doplněn příklady z praxe a třetí kapitola sama naznačuje možnosti uplatnění základních didaktických kategorií přímo ve výuce, obsahuje i témata, kterými se obecná didaktika tradičně nezabývá (kázeň ve výuce, humor ve výuce klima třídy aj.). Čtvrtá kapitola je věnována stylu práce učitele, problematice jeho kompetencí, sebereflexi a sebezdokonalování učitele.
Autor: | Obst, Otto |
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL) |
ISBN: | 978-80-244-5141-1 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 178 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Arteterapie a artefiletika nejen pro ...
Potměšilová, Petra; Sobková, Petra
-
Proměny české a polské pohraniční ško...
Poláchová Vašťatková, Jana; Rudnicki, Pawel; kolektiv autorů
-
Pre-school education in the context o...
Šmelová, Eva; Petrová, Alena; Souralová, Eva; kolektiv autorů
-
Překlad jako didaktický nástroj ve vý...
Eva Maria Hrdinová
-
Za hranice multikultiralismu
Preissová Krejčí, Andrea
-
Jazykové vzdělávání dospělých imigran...
Öbrink-Hobzová, Milena
-
Las lenguas originarias en la educaci...
Erdösová, Zuzana
-
Uvnitř a vně
Stehlíková-Babyrádová, Hana a kolektiv autorů
-
Eticko-filozofický aspekt výchovno-vz...
Dušan Špiner
-
Pedagogická antropologie v podmínkách...
Martina Cichá
-
Mykózy - příručka a barevný atlas his...
Koďousek, Rostislav
-
Plastická chirurgie parodontu
Martin Starosta
-
Transplantace krvetvorných buněk - zá...
Luděk Raida
-
Historie chirurgie
Duda, Miloslav
-
Monokrystalová rentgenová strukturní ...
Jaromír Marek
-
Porodní asistence I.
Věra Vránová