Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy
306 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Výzkumná monografie se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní třídě. Jejím cílem je hlouběji se věnovat tématům inkluzivního vzdělávání, vyučování a inkluzivní didaktiky se zaměřením na inkluzivní třídu, identifikaci potřeb žáků se SVP, koncept včasné intervence v heterogenní třídě a na volbu metod a strategií při výuce. Cílem výzkumného šetření je analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se SVP ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedná se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní škole, přístupy volené učiteli základní škol v inkluzivním vzdělávání, úroveň spolupráce učitele s poradenskými zařízeními, s asistentem pedagoga, uplatňování týmové práce mezi učiteli. Publikace je členěna do sedmi kapitol a dalších subkapitol.
Autor: | Miroslava Bartoňová |
Nakladatel: | Masarykova Univerzita |
ISBN: | 978-80-210-8757-6 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 173 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Školní zralost a dítě s SVP
Miroslava Bartoňová
-
Problémy s chováním ve škole – jak na ně
Václav Mertin
-
Asistent pedagoga a klima třídy
Jitka Gabašová; Miroslav Vosmik
-
Základy obecné pedagogiky
-
Speciální pedagogika
Josef Slowík
-
Moderní pedagogika
Jan Průcha
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Současná psychopatologie pro pomáhají...
-
Rozšiřující nápravná cvičení - český ...
Jitka Kendíková
-
Moderní didaktika
Robert Čapek
-
Genetika populací
-
Genetika
D. Peter Snustad
-
S domovem v srdci
Ivan Dorovský
-
Alternative Oil Supply Infrastructure...
Vlček, Tomáš
-
Boris Nikolajevič Čičerin o ruských d...
Šaur, Josef
-
Sagt mir Jemand, was Liebe ist?
Sylvie Stanovská