Jaký jsem učitel
306 Kč 309 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace seznamuje učitele s možnostmi jeho sebereflexe na základě použití autodiagnostické metody, která mu pomůže odpovědět na tři základní otázky: Jak žáci vnímají můj předmět? – Který typ žáků je v mém předmětu úspěšný? – Jak dobře své žáky znám? Autodiagnostická metoda dává učitelům možnost poznat specifiku vlastního pedagogického působení, vlastní učitelskou individualitu a její zdroje a odhalovat neadekvátní přístupy k žákům i cesty k nápravě. Kniha se opírá o široce založené a hluboké vědecké poznání, není však pojata jako dílo akademické. V prvé řadě ji autoři adresují všem, kteří mají onu ušlechtilou ctižádost být dobrými, reflektujícími učiteli a pracují s vědomím, že to, co dělají, lze dělat lépe. S užitkem ji může číst každý – student, který se na učitelství teprve připravuje, i zralý, zkušený učitel, jenž nechce propadnout rutině – ví, že učitelství je tvořivé a lze ho neustále zdokonalovat. Vždyť tím, jak roste učitel, rostou i jeho žáci.
Autor: | Vladimír Hrabal |
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 978-80-7367-755-8 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná s přebalem lesklá |
Počet stran: | 240 |
Zařazení: | monografie • sebepoznání • pedagogická diagnostika • učitelská profese • učitelé |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Víra, naděje, láska
Vladimír Hrabal
-
Předškolní pedagogika
Jan Průcha; Soňa Koťátková
-
Moderní vyučování
Geoff Petty
-
Šimonovy pracovní listy 5
Marie Pilařová
-
Velké logopedické pexeso 2
-
Do školky za zvířátky
Eva Svobodová; Alena Váchová; Miluše Vítečková
-
ŠPL 6 - Logopedická cvičení
Šárka Boháčová; Věra Charvátová-Kopicová
-
Aspergerův syndrom
Tony Attwood
-
Přehled pedagogiky
-
Šimonovy pracovní listy 4
Blanka Borová; Jana Svobodová
-
Reedukace specifických poruch
Drahomíra Jucovičová
-
Velké logopedické pexeso 3
Ilona Eichlerová
-
Srovnávací pedagogika
-
Formativní hodnocení ve výuce
Karel Starý
-
Trpaslík v trávě spí
Irena Klimková
-
Výtvarné inspirace na celý rok
Petra Vondrová