Vyučování jako dialog
18
%
139 Kč 169 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte v ruce, však chápou dialog v mnohem širším smyslu než jako formu komunikace či výukovou metodu. Vidí v něm především možnost vzájemného otevírání se člověka člověku, možnost společného hledání a vzájemného obohacování o své znalosti, zkušenosti, postoje, názory či prožitky a emoce. Kniha „Vyučování jako dialog“ je proto určena všem, kteří se zajímají o výchovu a vzdělávání a sledují nebo se přímo účastní změn, jimiž procházejí české základní a střední školy.
Autor: | Zdeněk Kolář |
Nakladatel: | Bambook |
ISBN: | 978-80-247-1541-4 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 132 |
Zařazení: | příručky • učitel a žák • pedagogická komunikace • dialog |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Dějiny pedagogiky
Tomáš Kasper
-
Budu správně mluvit
Dana Kutálková
-
Krok za krokem 1. třídou
Zdenka Kreislová
-
Logopedie
Jiřina Klenková
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Omalovánky Pixel Art
Joanna Webster
-
Jak se domluvit s kojencem a batoletem
Terezie Vasilovčík Šustová
-
Dětská klinická psychologie
Pavel Říčan; Dana Krejčířová