Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 26.11
PPL Úterý 26.11
Osobní odběr Středa 27.11
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

33 rad jak pečovat o zákazníka

33 rad jak pečovat o zákazníka
Sleva až 70% u třetiny knih
Titul ze série 33 rad' je určen hlavně pro obchodníky. Zákazník je tím nejdůležitějším bodem, na který má firma soustředit svou pozornost. Příručka nabídne zkušenosti jak se o zákazníka postarat, aby byl spokojený a tím pádem i věrný vaší organizaci. Dozvíte se, jaké existují typy zákazníků. Poznáte, co zákazníky rozčiluje, co potřebují i jakými způsoby je účinně kontaktovat, oslovovat a přesvědčovat.
Autor:
Nakladatel: BIZBOOKS
ISBN: 9788025103258
Rok vydání: 2004
Jazyk : Čeština
Počet stran: 112
Mohlo by se vám také líbit..