Klíčoví zákazníci a péče o ně
37
%
396 Kč 627 Kč
Odesíláme do 3 až 5 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu.
Autor: | Ken Burnett |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
ISBN: | 80-7226-655-1 |
Rok vydání: | 2005 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaná |
Počet stran: | 398 |
Zařazení: | příručky • řízení vztahů se zákazníky |
Další knihy z edice Praxe manažera