O reklamě
15
%
759 Kč 890 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Legendární kniha klasika světové reklamy, proslulého zakladatele a dlouholetého šéfa jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní, je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.Kniha Ogilvy o reklamě je tak skutečně mimořádně poučným a inspirativním „manuálem“ pro pracovníky reklamních agentur i jejich klienty, pro každého, jehož činnost nějak souvisí s reklamou a marketingem, a poutavým čtením pro všechny ty, kdo se o svět reklamy a reklamu zajímají „jen“ jako o širší kulturní a civilizační fenomén.
Autor: | David Ogilvy |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7261-154-6 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 224 |
Zařazení: | příručky • studie • reklama a propagace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Ogilvy on Advertising
David Ogilvy
-
David Ogilvy über Werbung
David Ogilvy
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
David Ogilvy
-
The de Havilland Mosquito
David Ogilvy
-
Confessions Of An Advertising Man
David Ogilvy
-
Time Management
David Gruber
-
Speed Lead
Kevan Hall
-
Třetí alternativa
Stephen R. Covey
-
Skrytí šampióni 21. století
Hermann Simon
-
Marketingová komunikace
Petr Frey