Strategické aliance se zahraničními partnery
6
%
138 Kč 147 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Strategické aliance patří k osvědčeným způsobům transferu moderních technologií, manažerského know-how, snižování podnikatelského rizika, urychlování inovačního a investičního rozvoje atd. Na základě poznatků z domácí i světové praxe kniha popisuje osvědčené organizační formy, způsoby přípravy a fungování, popř. ukončení strategických aliancí. Je určena podnikatelům a manažerům, studentům vysokých škol ekonomického směru, programů MBA a odborných manažerských kursů.
Autor: | Leo Vodáček |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 80-7261-058-9 |
Rok vydání: | 2002 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 140 |
Zařazení: | učebnice • příručky • strategické aliance |
Mohlo by se vám také líbit..