Okouzlení
19
%
195 Kč 240 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, důležitá rozhodnutí stočí vaším směrem. Pomůže vám překonat hluboce zažité zvyky ostatních lidí a odolat ne vždy správné "moudrosti davu".
Jádro Kawasakiho dvanácti lekcí, obsažených v této knize, pochází z dob jeho práce v jedné z nejvíce okouzlujících společností vůbec, Apple, a zrovna tak z několika desítek let jeho zkušeností jakožto podnikatele a investora. Na světě je jen pár lidí, kteří by vám k okouzlování lidí mohli říci víc, než on.
Autor: | Guy Kawasaki |
Nakladatel: | Robert Němec-Pragma nakladat. |
ISBN: | 978-80-7349-290-8 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 219 |
Zařazení: | populárně-naučné publikace • management • marketing • persuaze |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Umění začít 2.0
Guy Kawasaki
-
Umění sociálních médií
Guy Kawasaki
-
Art of the Start 2.0
Guy Kawasaki
-
Brain Development and School
Guy Kawasaki
-
Poslední let Malého Prince
Jean-Pierre de Villers
-
Chvála siesty
Bruno Comby
-
Jak získat báječné tělo
Anita Naik
-
Spiritualita Findhornu
Eileen Caddy
-
Konečně EX toho vašeho EX
Kristin E. Carmichael
-
Žraloci stále ještě nemají rak
I. William Lane
-
Vše o sójových izoflavonech a ženském...
Victoria Dolby Toews
-
Příruční astrologický průvodce
Francesca Stuart