Vítězný tah
19
%
306 Kč 379 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha Vítězný tah specialisty na problematiku hodnoty služeb zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.
Autor: | Tony Cram |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7261-246-8 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 228 |
Zařazení: | příručky • řízení vztahů se zákazníky • služby |
Mohlo by se vám také líbit..