Holistická marketingová koncepce
11
%
204 Kč 230 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.
Autor: | Tomáš Barčík |
Nakladatel: | Ústav práva a právní vědy, o.p.s. |
ISBN: | 978-80-905247-2-9 |
Rok vydání: | 2013 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná s přebalem matná |
Počet stran: | 144 |
Zařazení: | učebnice vysokých škol • marketing • marketingový management |
Mohlo by se vám také líbit..