Rozumíte svým zákazníkům
287 Kč 289 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – názorně vysvětlují klíčové části marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.Vychází v edici Action Learning – praktický management.
Autor: | Jan Bloudek; Michal Henych |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7261-258-1 |
Rok vydání: | 2013 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 232 |
Zařazení: | příručky • marketing |
Mohlo by se vám také líbit..