Úvod do podnikové ekonomiky
252 Kč 298 Kč
Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Nicméně může být využitelná také pro studenty vysokých škol a MBA studií. Zkušení autoři vysvětlují základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku, objasňují základní ukazatele výsledku hospodaření. Po charakteristice manažerských funkcí se kniha zabývá základními problémy efektivního řízení výroby, nákupu a prodeje, personálního a finančního řízení, řízení vědeckotechnického a investičního rozvoje. Autoři uvádějí do souladu poznatky z dílčích disciplín podnikové ekonomiky a zdůrazňují souvislosti a návaznosti mezi nimi. Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou zaměřující se na podnik jako jeden ze subjektů trhu, který je zaměřen na spokojenost zákazníků, je stále v interakci se svým okolím, dosahuje strategické cíle vlastníků, vyrovnaně uspokojuje zájmy zaměstnanců a dalších interesentů ve stále se měnících podmínkách.
Autor: | Martinovičová Dana |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-5316-4 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 208 |
Zařazení: | kolektivní monografie • podniková ekonomika |
-
Úvod do podnikové ekonomiky
Martinovičová Dana
-
Základy ekonomiky podniku
Martinovičová Dana
-
Pojišťovnictví
Martinovičová Dana
-
Matematika v ekonomii a ekonomice
Bauer Luboš a kolektiv
-
Finanční trhy
Oldřich Rejnuš
-
Řeč těla - Jak rozumět signálům řeči ...
Bruno Tiziana, Adamczyk Gregor,
-
Podnikové řízení
Jan Váchal
-
Diagnostika a vitalizace firem a orga...
Plamínek Jiří
-
Tvorba informačních systémů - Princip...
Bruckner Tomáš a kolektiv
-
Světové standardy projektového řízení...
Pavel Máchal
-
Finanční řízení komerčních pojišťoven
Eva Vávrová
-
Jak úspěšně řídit obec a region - Cíl...
Marek Pavlík
-
Tajemství úspěšného vedení lidí
Bernd Geropp
-
Marketingová komunikace v místě prodeje
Daniel Jesenský
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodc...
Alena Šafrová Drášilová
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav