Firemní kultura a identita
24
%
174 Kč 230 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.
Autor: | Jan Urban |
Nakladatel: | Ústav práva a právní vědy |
ISBN: | 9788087974056 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 110 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Teorie národního hospodářství
Jan Urban
-
Ekonomie bez mýtů a iluzí
Jan Urban
-
Všem sráčům navzdory
Jan Urban
-
Soudný den
Jan Urban
-
Přestaňte se v práci stresovat
Jan Urban
-
Extrémy a lidé blízcí
Jan Urban
-
Zloděj osudů
Jan Urban
-
Vezměte život do svých rukou
Jan Urban