Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 18.03
PPL Úterý 18.03
Osobní odběr Středa 19.03
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
10 %

225  Kč 249 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie. Na základě výsledků navrhují vlastní řešení, které by přispělo k tomu, aby si spotřebitel mohl zvolit základní bankovní služby za optimální cenu vzhledem ke svým potřebám. V závěru je provedeno modelování cen těchto služeb v aktuálním prostředí asymetrické informace v komparaci se situací po realizaci navrženého řešení pro zpřehlednění trhu. Autoři vycházejí z rešerše a vlastních empirických šetření spotřebitelského chování v ČR za účasti více než 20 000, ve druhém šetření více než 8 000 spotřebitelů. Šetření a i další výsledky jsou založeny na dlouhodobé spolupráci autorů s tematickým webem bankovnipoplatky.com.
Autor:
Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-5465-9
Rok vydání: 2014
Jazyk : Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 160
Zařazení: monografie bankovní služby asymetrické informace
Mohlo by se vám také líbit..