Mezinárodní marketing
278 Kč 299 Kč
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Autor: | Machková Hana a kolektiv |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-5366-9 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 200 |
Zařazení: | učebnice • mezinárodní marketing |
-
Mezinárodní marketing
Machková Hana a kolektiv
-
Mezinárodní účetní standardy a daňové...
Jiří Ficbauer
-
Daňové systémy v České republice a v ...
Radek Jurčík
-
Harmonizace daňových systémů zemí Evr...
Danuše Nerudová
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav
-
Výcvik psa k dokonalé poslušnosti - O...
Imke Niewöhner
-
Výživa pro fitness a kulturistiku
Mach Ivan, Borkovec Jiří
-
Anatomie 2
Radomír Čihák
-
Tréninkový deník
Tvrzník Aleš, Rus Vít
-
Háčkování - hračky, ozdoby, drobnosti
Lenka Bednářová
-
Stavební příručka
Remeš a kolektiv Josef
-
Tři minuty do soudného dne - Příběh n...
Joe Navarro
-
Parkour a freerunning
Hybner Milan, Taran Tomáš, Zonyga Tomáš,
-
Sklepy v zahradě - Stavba krok za krokem
Jiří Faltýnek
-
Vše o uzení - Rady, tipy, recepty
Vladimír Dyk
-
Manuál obranné střelby II - Defenzivn...
Pavel Černý