Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 15.01
PPL Středa 15.01
Osobní odběr Čtvrtek 16.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

 Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

1250  Kč 1 257 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní

Sleva až 70% u třetiny knih
This enhanced new edition addresses key points and principles of managing service quality across the sector. It considers the underpinning theory of service quality, informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in the leisure and tourism industry and is fully illustrated with case-studies.
Autor:
Nakladatel: CABI Publishing
ISBN: 9781780645452
Rok vydání: 2016
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 322
Mohlo by se vám také líbit..