Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.01 )
Česká pošta Pondělí 06.01
PPL Pondělí 06.01
Osobní odběr Úterý 07.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

MM4 (with CourseMate, 1 term (6 months) with Career Transitions 2.0 Printed Access Card)

 MM4 (with CourseMate, 1 term (6 months) with Career Transitions 2.0 Printed Access Card)

3231  Kč

Expedice za 2 až 3 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
Employs an integrated marketing management framework using new and proven learning features to key concepts, and useful exhibits and graphics further describe key principles. This title incorporates the statistics and new coverage that highlights the importance of social media and the impact of consumer behavior on successful marketing management.
Autor:
Nakladatel: Cengage Learning, Inc
ISBN: 9781133629382
Rok vydání: 2013
Jazyk : Angličtina
Vazba: Mixed media product
Počet stran: 352
Mohlo by se vám také líbit..