Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 26.12, 01.01 )
Česká pošta Úterý 31.12
PPL Úterý 31.12
Osobní odběr Čtvrtek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hot

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hot

1035  Kč

Expedice za 2 až 3 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
When it comes to quality, style, and service, The Ritz-Carlton Hotel Company has set the gold standard for delivering the highest level of customer experience. This book features the five key principles behind The Ritz-Carlton Hotel Company's success and customer service innovations. It is intended for executives and managers at all levels.
Autor:
Nakladatel: McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071548335
Rok vydání: 2008
Jazyk : Angličtina
Vazba: Hardback
Počet stran: 304
Mohlo by se vám také líbit..