Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12, 01.01 )
Česká pošta Úterý 31.12
PPL Úterý 31.12
Osobní odběr Čtvrtek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Strategic Marketing Management

 Strategic Marketing Management

1593  Kč 1 643 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Contains chapters on 'The Nature and Role of Competitive Advantage' and 'The Strategic Management of the Expanded Marketing Mix'. This book covers the changing role of marketing, approaches to analysing marketing capability, E-marketing, branding, customer relationship management, relationship management myopia, and the decline of loyalty.
Autor:
Nakladatel: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780750659383
Rok vydání: 2004
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 882
Mohlo by se vám také líbit..