Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 27.11
PPL Středa 27.11
Osobní odběr Čtvrtek 28.11
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms

 Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms
11 %

1737  Kč 1 946 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Ines Nee makes important key contributions to service recovery research by analyzing the effect of management response content towards negative online customer reviews on the observer's purchase intention.
Autor:
Nakladatel: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
ISBN: 9783658139971
Rok vydání: 2016
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 235
Mohlo by se vám také líbit..