Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 18.03
PPL Úterý 18.03
Osobní odběr Středa 19.03
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

ZAG

 ZAG

521  Kč

Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu

Sleva až 70% u třetiny knih
In an age of me-too products and instant communications, keeping up with the competition is not a winning strategy. You have to out-position, out-maneuver, and out-design the competition. Written by the bestseller The Brand Gap, this title illustrates the first discipline for building a high-performance brand-radical differentiation.
Autor:
Nakladatel: Pearson Education (US)
ISBN: 9780321426772
Rok vydání: 2006
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 192
Mohlo by se vám také líbit..