Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12 )
Česká pošta Pondělí 23.12
PPL Pondělí 23.12
Osobní odběr Pátek 27.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Strategic Brand Management

 Strategic Brand Management

3086  Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní

Sleva až 70% u třetiny knih
Brand equity is the main focus of this book, which provides readers with a valuable perspective and a common denominator to interpret the potential effects and trade-offs of various strategies and tactics for their brands. By giving students the foundation, the textbook allows for a broad exploration of a complicated subject.
Autor:
Nakladatel: Pearson
ISBN: 9780273737872
Rok vydání: 2011
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 968
Mohlo by se vám také líbit..